Garantie en Klachten bij Lariwo-Tech.nl

Bij Lariwo-Tech.nl hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en bieden we een eerlijke garantie en klachtenafhandeling. Hieronder lees je hoe wij omgaan met garantieclaims en wat je kunt doen als je een klacht hebt.

Garantie
Wij bieden standaard 12 maanden garantie op al onze producten, tenzij anders vermeld. Onze garantie dekt fabricagefouten en technische gebreken die zich bij normaal gebruik kunnen voordoen.

Wat valt onder garantie?

  • Defecten die het gevolg zijn van fabricagefouten
  • Technische storingen bij normaal gebruik

Wat valt niet onder garantie?

  • Schade door verkeerd gebruik of onzorgvuldigheid
  • Slijtage door normaal gebruik
  • Schade door externe factoren, zoals water- of valschade

Als je een product hebt dat binnen de garantie valt, neem dan contact met ons op via info@lariwo.com. Vermeld je bestelnummer en voeg foto’s of een korte omschrijving van het probleem toe. Wij zorgen voor een snelle afhandeling.

Klachtenprocedure
Hoewel wij streven naar een vlekkeloze service, kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dit graag, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Hoe dien ik een klacht in?

  • Stuur een e-mail naar info@lariwo.com met een duidelijke omschrijving van je klacht
  • Vermeld je bestelnummer en eventueel ondersteunend beeldmateriaal

Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen op je klacht te reageren en een passende oplossing te bieden.

Externe geschillencommissie
Als je klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kun je contact opnemen met een onafhankelijke geschillencommissie of de Europese Online Dispute Resolution-website.

Waarom kiezen voor Lariwo-Tech.nl?

  • 12 maanden garantie op al onze producten
  • Vriendelijke en snelle klantenservice
  • Transparante klachtenprocedure met snelle reacties

Bij vragen over onze garantie of klachtenprocedure kun je contact opnemen via info@lariwo.com.